Sunday, March 1, 2009

14 Angka Penentu...




Salam Perjuangan Rakyat,

Alhamdulillah, setelah berdiam di alam blog selama hampir 3 bulan dengan kesibukan dan kekangan tugas semasa, kini saya kembali serta mengaktifkan blog ini dan diharapkan kepada semua agar dapat bersama saya untuk memantapkan perjuangan rakyat yang tetap menjadi kata yang akan dikota.

Untuk pertandingan Ahli Majlis Tertinggi kali ini, saya telah diundi nombor 14 dan diharapkan Allah s.w.t akan memberi kekuatan dan kemenangan kepada saya. Sokongan terbaik daripada semua perwakilan UMNO seluruh negara amatlah saya harapkan. Semoga saudara/i sentiasa dalam lindungan rahmat Illahi. Insya Allah.

Terima kasih.

2 comments:

wanbaki said...

go dato'.....
mintak tolong kawan baik you...zuraidi tu...

Anonymous said...

Didoakan Datuk memperoleh kemenangan dan dapat memberi khidmat terbaik kepada perjuangan UMNO.

DIN