Monday, April 21, 2008

Zahidi Zainul Abidin

Assalammualaikum.

Pertama sekali saya sebagai orang baru dalam dunia bloggers ini ingin mengucapkan selamat datang kepada kawan-kawan yang bagi sokongan untuk menyiapkan blog saya ini. Ingatkan susah sangat nak buat blog, tapi alhamdulillah ..... blog Zahidi Zainul Abidin - sudahkan berada di alam maya.

Saya berdoa agar diberikan kekuatan, ilmu dan akal fikiran yang matang untuk saya sentiasa 'update' blog saya yang tak seberapa ini. Buat kawan-kawan yang dah lama berkecimpung dalam dunia bloggers ni, sila berikan pandangan dan kerjasama untuk menjadikan blog saya ini sebagai 'lokasi percambahan ilmu politik' demi kebaikan kita bersama.

Sila emailkan ke:-
zahidi.zainul@gmail.com .

Buat mereka yang tersesat di
www.zahidi-zainulabidin.blogspot.com, saya ingin mengucapkan terima kasih kerana melawat blog saya ini. Sekian.

2 comments:

dinbangi said...

Assallammualaikum,

Selamat datang ke dunia blogging. Usaha Dato' merupakan suatu yang baik. Teruskan. Sila berkunjung juga ke www.teras-umno.com.

Unknown said...

betul ka dato' yang jawab atau komen ni. seingat saya dato' mana ada masa nak layan kat blog ni.